Võimaluste otsimisest

Täna tahaksin rääkida sellisest asjast nagu rünnakute plastilisus. Kindlasti oleme kõik juba kokku puutunud erinevate strateegiatega - nagu GoHog, GoBoHog, GoBoWitch, GoLaLoon, GoBoLaLoon jne. Siinkohal peab tähele panema, et kuigi võib anda ette standartcombo, millega alustada - tasub siiski iga küla mõttega üle vaadata ja vajadusel vägesid kohendada.

Siinkohal jõuangi posti mõtteni - pole olemas mingit kindlaksmääratud combot. Kõike annab asendada, ringi mõelda, osi lisada jne. Standardtcombo on ainult selle mõttega, et õpiksite vägede liikumist, rünnakul vajalikke elemente, nende mitmeosalisust, spellide asetust, plaanimuutusi erinevate vastase CC-de vastu jne.

Siinkohal toon näite uuema aja dragloon strateegiast TH 9 tasemel (kehtib ka th 10 ja 11 üsna samamoodi). Hetkel kaitsemetas olev õhutõrje asetus tekitab olukorra, kus enamus õhutõrjet on Queen Walki või suicide herode abil kättesaadav.


Sellise küla puhul näiteks üritatakse kaks õhutõrjet herodega kätte saada, edasi liigutakse lohedega ja lõppu jäetakse minimaalne lalo kahe allesjäänud õhutõrje jaoks.

Samas - see on ainult üks võimalus. Samuti võib õhutõrjet zapquakega maha võtta. Vastavalt võimalusele saab ka teinekord skele spelle kasutada (3 skelet vs 2 välku ja värin), mis annab olulise säästu spellidega.

Viimase aja üks popimaid võtteid on vastase AQ mitte KS vaid skele spelliga maha võtta. Tihtipeale on AQ õhutõrjetest eemal ja õhurünnaku puhul keskendutakse pigem õhutõrjele kui AQle. Ja skelet saab kasutada hetkel kui kõik kaitse AQ ümbert kukub. Lisades sinna rage nii pallidele kui skele spellile, on üsna kindel, et töö saab tehtud.

Kui vastasel on kaitses lava, golem vms kooslus, siis tasub alati kaaluda selle ära kasutamist. Kui jätta näiteks AQ KS välja, ei teki ohtu, et lava õhku lendab. Ja siis pole vahet, kas teha maa või õhurünnakut, sest laval dmg olematu. Samuti ei sega golem või pallid õhurünnakuid jne. Tihtipeale võib siis KS üldse ära jätta.

Troll tesla nurgas saab lihtsalt maha ühe palliga. Viimane asi, mida rünnaku lõpus tahta on see, et väed jookseksid edasi-tagasi üle platsi troll teslade järgi.

Tihtipeale kohtab müüritaguseid mortareid. Need segavad palju golemite liikumist ja vajadusel tasub kaaluda, kas seda saab millegagi maha saada enne golemite teele panekut. Kui KS head kohta ei leia, siis vajadusel saab ka ohverdada 3-4 palli ja haste. Seda muidugi juhul, kui see oluliselt asja parandab KS jaoks. Mida lihtsam lahendus, seda parem.

Hetkel said kirja ainult mõned mõtted. Aga sisu jääb ikkagi selleks, et kõik on mõtlemises ja loovuses kinni. Rünnaku etapid ja kooslused pole püsivad vaid vastavalt külale ise mõeldavad. Kui just vastane ise asju lihtsaks ei tee paljastatud AQ ja lihtsa CC meelitusega 😀


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TH 9 sõjaküladest

Sigade evolutsioon