TH 9 sõjaküladest

Sõdades on kaitse sama oluline või isegi olulisem kui rünnak. Pole olemas ideaalset küla, mis kaitseks igat tüüpi rünnaku eest. Küll on aga juba suur asi kui esimese korraga ei suudeta küla maha saada. Ma ei hakka siinkohal ka ise suurt basebuildi juttu tegema, sest see vananeb üsna kiirelt. Küll aga võtaksin ette kaks sõjaküla, millest üks on viimase ründemeta järgi kaitsma tehtud ja teine on googlest otsitud sõjaküla.



Antud küla vaadates torkab kindlasti silma kui eraldatud on AQ näiteks õhutõrjest ja pommikohtadest. Taparühmaga sisenedes on raske saada piisavalt väärtust, et ülejäänud rünnak välja mängiks. Õhutõrje asetus tagab selle, et lavalooni variante on raske teostada. Samuti tasub tähele panna üksikuid pomme ja tesla farmi, mis raskendavad maarünnakute puhul spellide asetamist (näiteks sigadega). Kindlasti pole see küla ideaalne, küll aga on piisavalt, et vastane segadusse ajada.



See küla on googlest otsitud. See pole kõige hullem, samas on ta siiski vana ründemeta küla. Vaadates lavaloon rünnakute koha pealt, on kell 5 lähenedes võimalik maha saada 2 ad, AQ ja tõenäoliselt ka tesla farm. Edasi on võimalik terve järelejäänud L-kujuline osa lavaloonigi maha saada. Sigadega rünnates on mõttekas siseneda tesla farmi juurest ja välistada üks topeltpommikoht. Edasi on võimalik healide abil hoge piisavalt elus hoida.


CC sisu on samuti oluline teema. Erinevad cc-combod on mõeldud erinevate rünnakute vastu.

Lava hound - põhiliselt mõeldud vastase KS segamiseks esmarünnakul. See hõivab AQ rünnaku esimeses etapis piisavalt kauaks ära ja võib hullemal juhul ka KS töö ära rikkuda. Samuti võidab see oluliselt aega juhul kui tehakse queen walki. Queen walk võtab ise juba piisavalt kaua aega ja kui lava takistama hakkab, võib põhirünnakul lihtsalt ajast puudu jääda.

Golem - sisuliselt sama effekt lava houndiga. Lihtsalt aja võitmiseks ja KS segamiseks.

Baby drag, 2xvalk, wizard - Peale PowerBangi asjakohast videot muutus see üsna populaarseks. Algupäraselt on see siiski mõeldud queen walki vastu. See combo võis võtta ka max AQ maha kui hästi läks. Samas KS vastu ta erilist mõju ei oma. Poisoni mõjul laseb AQ sisuliselt iga väe ühe lasuga maha. 

Drag, baby drag combod - Kasulikud õhurünnakute vastu. Suudavad lavalooni tihtipeale piisavalt häirida. Eriti kui tegu on mass-lavalooni harrastajatega. Samas KS nad väga ei sega. 

NB! Tegemist on vabas vormis seletusega ja kindlasti tasub märku anda kui on midagi muuta/lisada/täiendada kui meta muutub. 



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Sigade evolutsioon

Võimaluste otsimisest