Sigade evolutsioon

Täna mõtlesin kirjutada GoHog/GoBoHog strateegiatest. Mõtlesin pikalt selle üle, mis vormis ja kuidas seda teha. Valisin meetodi, mis näitab strateegiate algupära ja nende arengut läbi aja.

Esiteks, hogide-põhised strateegiad on arenenud TH 8 mass hog rünnakutest. Kogemused ja teadmised neist rünnakutest toodi TH 9 arenedes kaasa. Samas muutus ka külaehitus. Kui alguses võis leida külasid, kus oli lihtne CC välja meelitada ja AQ oli kohas, kus oli võimalik see künniga lihtsalt maha võtta, siis edaspidi hakati arendama külasid, kus see enam saavutatav polnud.

Queen kättesaadav kunniga (AQ hüppab müürist väljapoole):

Külaehituse arenedes mõeldi rohkem selle peale, et AQ ei saaks nii lihtsalt maha, et CC poleks lihtsalt välja meelitatav. Samuti olid väga populaarsed topeltpommikohad (dgb - double giant bomb).
Selle vastandiks hakati kasutama taparühma (Killsquad - KS), et saada maha AQ, CC ja vähemalt üks dgb koht. 

Näide külast, kus kell 6 KS lähenedes on võimalik mortari peale jump asetades kõik KS eesmärgid saavutada:

Viimase aja arenguks on GoBoHog. Peale seda kui pommidel kadus ära x2 mõju sigadele ja kasutusele tulid bowlerid, arenes ka külaehitus edasi. Nüüd polnud enam eesmärk dgb abil "peekonit" teha vaid kurnata kogu rünnak välja, et lõppu ei jääks piisavalt vägesid/spelle 3* jaoks. See omakorda on tinginud rõhuasetuse muutumise. Kui GoHogi puhul oli KS minimaalne ja ette nähtud ainult oma konkreetseks ülesandeks, siis nüüd sai sellest rünnaku kandevelement. Sigade põhiroll teisenes pigem toetavaks osaks. Kasutati ära pikki ja kitsaid sirgeid, mis ei lase KS laiali kinna ja toetatakse spellidega. 

Näide pikast ja kitsast sirgest, kus KS saavutab maksimaalse väärtuse:

Siin saab läheneda kas kell 10 või kell 4 osast, kust saab KS mõnusale lennurajale suunata ja kõrvalt hogidega ülejäänud kaitset ära noppida. Siinkohal on kasulik ka meeles pidada, et bowlerid on pommidele üsna tundlikud, niiet vana tüübi topeltpommidega külad pole neile alati parim valik. Bowlerid elavad heali all ühe pommi üle aga topeltpomm võib terve rünnaku nahka keerata





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TH 9 sõjaküladest

Võimaluste otsimisest