Golemite kasutus

*Mitu golemit kasutada?

Laias laastus võib öelda, et sõltub kui sügavale baasi tahate nende abil jõuda. Kas AQ on lihtsalt kättesaadavas kohas? Kas teie eesmärk on lisaks eemaldada mõni pommikahtlusega koht (hogirünnakud) või mõni õhutõrje (lavade rünnakud) jne. Harvad on juhused, kus AQ on ühe müüri taga ja hüppab väljaspoole müüri (nn kamikaze king võte seda peale passida ja kohe kunn peale saata). Enamasti jääb AQ vähemalt kahe müüri taha. Sellisel juhul võib piisata ka ühest golemist. Ise kasutan põhimõtet, et kui vaja on jump spelli või katta ära suurem avatud ruum, siis alla kahe golemi pole mõttekas rünnata. Seda eriti madala leveliga herosid kasutades.

*Kuidas golemeid paigutada?

Ei saa jätta rõhutamata luure tähtsust. Käige ja vaadake vastase baas üle. Otsige üles koht, kus tahate golemi/golemitega sisse liikuda. Käige kõik selle külje kaitseehitised läbi, et näeksite, mis ja kui kaugele laseb. Sellega leiate optimaalse koha, kus golem/golemid katavad teie tunneli loomist ja seinalõhkujaid kõige paremini. Eriti pidage silmas splash dmg ehitisi (wiz towerid, mortarid). Ühe golemi puhul saab kasutada ka ajutist tähelepanu kõrvalejuhtijat (näiteks giant), et seinalõhkujad jõuaksid vajalikul hetkel seinani. Reeglina soovitan paigutada golemid kahele poole sellest kohast, kust plaanite sisse murda.

*Mitu wizardit kaasa võtta?

Sõltub, kui palju kavatsete tunneli ja vastase CC tapmiseks kasutada. Kui on eesmärk suurem pindala kiirelt ära puhastada, siis ehk kuskil 10-14 tk kokku. Omad nõksud on ka vastase CC tapmisega. Päris nii ikka ei ole, et lahmib nõiad ja wizzud suure karjaga müürist sisse ja rage peale. Kasutage võimalust luurata. Teadke CC mõjuala piire. On suur eelis kui sa tead, mis rünnaku hetkel vastase CC väed välja tulevad. Ideaalne on see kui suudate luua hea tunneli ja ise seinalõhkujate abil otsustada, millal vastase CC vägesid tappa. Paremal juhul saate vastase CC sihiku skeletonidele seada (nõidasid kasutades) aga hea variant on ka kui CC sihib esimesena golemeid ja saate vastase väed maha ilma suuremat kahju kandmata. Paremal juhul võib minna siis näiteks viis wizzu tunneli ja CC jaoks. See on harjutamises palju kinni ja see tunnetus tuleb aja ja kogemustega. Vähemalt alguses on kindluse mõttes lihtsam teha paar wizzi rohkem ja kindla peale minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

TH 9 sõjaküladest

Sigade evolutsioon

Võimaluste otsimisest